PROFESIONĀLISMS UN KVALITĀTE

SERVISS

24h serviss visām vajadzībām

KONO Serviss

KONO valda uzskats, ka attiecības ar klientu nebeidzas pēc tehnikas pārdošanas, tieši pretēji – tikai sākas, tāpēc īpaša uzmanība tiek pievērsta profesionāla un augsti kvalificēta servisa nodrošināšanai visiem mūsu klientiem.

Serviss neietver tikai regulāru apkopi, remontu un rezerves daļu nomaiņu garantijas un pēcgarantijas laikā – KONO servisa speciālisti veic arī tehnikas sagatavošanu ekspluatācijai, lietotāju instruēšanu un apmācīšanu, kā arī sniedz konsultācijas.

Tehnika nekad nebeidz attīstīties! Ražotājkompānijas to ik gadu uzlabo, pilnveido un aprīko ar jaunākām, tehniski sarežģītām sistēmām, sniedzot saviem klientiem iespējas rast arvien jaunākus tehnoloģiskos risinājumus.

Lai KONO spētu sniegt nepārtraukti augsti kvalitatīvu servisu saviem klientiem, nepieciešams katru gadu pilnveidot zināšanas par tehnikas novitātēm, tādēļ uzņēmuma speciālisti regulāri apmeklē tehnikas ražotāju apmācības.

Pateicoties ciešajai sadarbībai ar Bobcat, Atlas Copco, HATZ Diesel un Cedima, mēs esam vienīgie Latvijā, kompetenti sniegt kvalificētu servisu šai tehnikai kā tās oficiāli pārstāvētie dīleri.

Visbiežāk klienti kā KONO servisa priekšrocības klienti min:

  • servisa sniegšana izsaukuma vietās jebkurā Latvijas vietā 24 stundas diennaktī, vajadzības gadījumā arī brīvdienās un svētku dienās;
  • operatīva rezervju daļu piegāde un nomaiņa;
  • kvalitatīvs darbs, ko veic augsti kvalificēti un sertificēti mehāniķi;
  • modernas diagnosticēšanas iekārtas, kas ļauj nekļūdīgi konstatēt bojājumus un tos novērst izbraukumos pie klienta;
  • bezmaksas remonts ražotāja noteiktās garantijas laikā;
  • tehniskās apkopes nodrošināšana tehnikas kalpošanas laikā;
  • citu ražotājfirmu tehnikas apkalpošana.

Par mūsu servisa kvalitāti liecina arī klienti, kuri mums uztic veikt remontu tehnikai, kurai KONO nav dīleris.

Garantijas laikā bojātās tehnikas vietā uz labošanas laiku klientam piedāvājam līdzvērtīgu tehniku no mūsu nomas parka.

 

DOKUMENTI LEJUPIELĀDEI:
– ANKETA klienta līguma noslēgšanai
– PILNVAROTO PERSONU SARAKSTS, kas ir tiesīgi veikt/saņemt pasūtījumus
– VIENOŠANĀS par rēķinu saņemšanu elektroniskā veidā
Ja ir nepieciešami dokumenti aizpildāmā formātā (*.doc, *.xls) – lūdzu nosūtiet pieprasījumu!

Kontakti

KONO serviss

Vestienas iela 6A, Rīga

Tālr.: 29510819

Lauris Lokmanis

Servisa nodaļas vadītājs

Tālr.: 26820994

serviss@kono.lv

Aigars Laimiņš

Rezerves daļu tirdzniecība

Tālr.: 29510818

rdalas@kono.lv